Bebeğim 4 ay 4 günlük. Yaklaşık yirmi gündür kabus gibi günler geçiriyoruz. Uykuya çok zor dalıyor. Uykusu var biliyorum uyutacağım zaman ağlıyor. Uyanık olduğunda da uykusu olduğu için mızmız. Memeyi emiyor sonra çığlık atarak ağlıyor kendini geriye atıyor. Ne gecem kaldı ne gündüzüm. Gerçekten çok yoruldum.. 4 aydır dışarı adım atmaya korkuyorum. Güneşli havalarda biraz hava alsın diyorum çıkarken iyi biraz zaman geçtikten sonra çığlıklar eşliğinde eve dönüyoruz. Dört duvar arasında bunalıma girdim artık. Ne olur geçecek diyin. Sanki hep böyle olacak hiç büyümeyecek…