Ssssraa hayırlı geceler
Rabbim acil şifalar versin inşaAllah 🙏
Benim de göğüs ucum yoktu ve güçsüz olduğu için 1 ay boyunca emmedi, ememedi. 1 ay boyunca sağım yaparak besledim. O 1 ay işkence gibiydi..🤦♀️
O emmemek için direnirken ben emsin diye direndim. O ağladı ben ağladım, o ağladı ben güldüm. O çekti ben ittim derken tutturdum. Sürekli sağım yaparak besleyecem düşüncesine girmeyin lütfen ki sağımla bir süre sonra süt kesilir. Bebeğin emme refleksi kadar olamaz hiçbir makine. Hastaneden çıkasıya kadar sabredin. Çıktığınız gibi de emzirmek için direnin