Izmirlianne35 canım gen testı vermemıstık o gun nöroloji doktoru kan tahlilleri almıstı ben test adlarını nette araştırınca öğrendim metabolik hastalıklar la ılgılı testler almıs onlarda 1 hafta ıcınde cıktı sonuclar temiz cıktı cok sukur sadece b12 cok dusuk cıktı bızım doktor da kafasının dik tutmama nedeni olarak onu soyledı hemen ıgne tedavisi başlattı çok şükür ıgne den sonra oglum dha ıyı hareketlendı eskiye gore cok ıyı şuan 4 ay 23 gunluk, 7 aylık olunca tekrar gıdecegız