Kızımla bu aralar bildiğin kavga ediyoruz
Oda bana cevap veriyor tabi. Gündüz ona karşı çok sabırlıyım kırsın döksün oyuncakları fırlatsın karışmıyorum. Ama iş uykuya gelince beni çıldırtıyor.
Tamam 2 yas sendromu falan ama aylardır 1 bucuk 2 saatten önce uykuya dalmiyor. Hiçbir zaman hemencicik uyuyan bir çocuk olmadı ama son zamanlarda abarttı. Yatağına cikoyor ziplamaya başlıyor. Yatağının bir köşesi duvar biraz da yüksek asagiha düşecek yani. Dur diyorum anlamıyor anlatıyorum anlamıyor kızıyorum 10 saniye duruyor . Sonra devam ediyor. Yatak kenarında korumalık var demir onu sallıyor ama ne sallamak aynı anda kafasını fa sallıyor çenesini fakan vuruyor birde onun için ağlıyor.
O bitiyor yatağının üzerindeki şeyleri yere atıyor. O bitiyor beni ayağında salla diyor ki hiç ayağımda sallamisligim yok. Gel sallayayim diyorum. Yatıyor sallamaya izin vermiyor sonra doğrulup kendini geriye bırakıyor doğruluyor hızlı bırakıyor. Gecen gün benim bacağıma geldi mesela. Boyle boyle 1 bucuk 2 saat oyalaniyor ben artik sinirden deliriyorum tabi.
Birde of ya demeyi öğrenmiş. Uykusunda bile of ya git ya . Bi rahat bırak cocugu falan diyor. Benimle aynı durumda olan varsa rahatlayacagim gerçekten