Theanaaa benim kızım 17 gün yapmadı. O süreçte üç kere götürdük doktora. Karnı yumuşaktı,huzursuzluğu da yoktu;fitil falan zorlamayalım ama isterseniz yapın dedi. Zeytinyağı içirdim çok az,dayanamayıp fitil de yaptık ve rahatladı. Biraz daha bekleyebilirsiniz siz de bebeğinizin huzursuzluğu yoksa..