giresun canım 2 aya kadar öyle, bebekler memeden ayrılmak istemez, bu normal bir şeydir, anne karnında bebek senle bütün olduğu için hâlâ kendini senle bütün sanıyor ve senden ayrılınca ağlıyor, memede kendini güvende hissediyor seninle anne karnındaki gibi hissediyor, sütün yetiyordur canım merak etme 🥰