Aybukeomrrr Kafayı yiyeceğim bir türlü istediğim gibi mama bulamadım aptamil aşırı gaz yaptı bebelac da aşırı kabız yaptı mama önerisi yapar mısınız lütfen ya🙁
Baakpnr- Aybukeomrrr 2,5 aylık benim kızım da bebelac gold kullanamaya başladım kabızlık yapmadı . Hipp denediniz mi o da yapmıyor ama işte hepsini denemek gerek hee bebeğe farklı etki ediyor
TosbiginnnAnnesii Aybukeomrrr sma kullanabılırsın .. yada aptamıl comformıl var gazlı ve kabız bebeklere ozel canım tavsıye ederım ben kullanmıstım aptamıl comformıl begenmıs memnun kalmıstık