Merhaba kızlar,
Sizlere bir sorum olacak. Kızım 21 aylık ve ben anne sütünden kesmek istiyorum. Gece çoğu kez anne sütü için uyanıyo ve yetmiyor sütüm. (Doğduğundan beridir mamayı sevmedi çeşitli yollarla denedim yine de yemedi.🤦🏻♀️) Malum önümüzdeki ayda ramazan. Nasıl yapacağımı bilmiyorum. Tecrübeli annelere danışıyorum verdikleri tavsiyeler bana uymuyor.(Örn;yok göğsüne bant yapıştır,yok bilmem göğsüne saç teli sar midesi bulanır ağzına almaz falan filan🙄) Velhasıl kelam sizlerden yardım istiyorum. Şimdiden teşekkürler.💐