Momsmom ben kullanıyorum ilk kullanmaya başladığımda sanki arttırdı sütümü ama onunla birlikte bestlak da kullanıyordum. Şuan kullandığım şişe bitmek üzere ama emin değilim alıp almama konusunda kararsızım çünkü ilk kullanmaya başladığım zamanki gibi değil şuan.