AntiFilozof Kızlar ergenliğimden beri var bu huyum hergünde banyo yapıyorum sırf bu yüzden sürekli dibiyle oynadığım için kepek gibi duruyor benim gibi olan varmı saç dibimde hastalık falanmı var acaba yada psikolojikmi
ikizerkekannesi AntiFilozof doktor agzama demişti bana ilaç vermişti ama yeni doğum yaptığım için kullanmamıştım sizde Doktora görünün Kullanabilecek durumdaysanız ilaçla geçiyor
Gizoooo AntiFilozof egzama gibi bir şey canım o çoğu insanlarda var cildiyeye gidip ilaçlarını almanı tavsiye ederim
Selinisbilir AntiFilozof aynen sizin gibi ergenligimden beri basimin belasidir ama doktora falan gitmedim. Sadece dikkat ettim kisin yasiyorum bu sorunu, cok sicak banyo yaptigim icin kislari orasi sanirim cok sicak sudan tahris olup kasinti yapiyor ve sonuc olatak kepek gibi bi dokuntu olusuyor ama yazin ayni sorunu yasamiuorum genelde daha soguk dus aldigim icin
Bosh_seyler Benim sadece alnımın üst tarafında tam saç başladığı kökte var orayı yoluyorum,diger taraflar da yok doğumdan sonra olmaya başladı açıkçası ,bu da egzamaya mi giriyor ki Geçmiş olsun size de inşallah bırakırsınız