Egeberk Adetim 4 gün gecikti çok korkuyorum hamileyimdir diye korunuyoruz ama korunurken hamile kalan cokk insan var bebeğim 6 aylık zaten sezeryan oldum hemen olmaması gerekir sağlık açısından bebek
Tazecikannee5 Egeberk normalde gecikme olmuyorsa erken gebelik testlerinden şimdi dene bence normalde 10 gün kadar bekleyebilirsin
tosbigimmm Egeberk Emziriyor musun Ben emziriyorum 15 gün geciktiği olmuştu geçen ay da 6 gün gecikti mesela
Tazecikannee5 Egeberk yani benim adetim 2 gün geçmişti erken gebelik testinde öğrenmiştim ertesi gün kan verdim beta 14 çıkmıştı doktor hissettin mi naptın demişti 😂
Tazecikannee5 Egeberk yani söyle de bisey var doğumdan ilk 1 sene adet tam anlamıyla düzene girmezmiş ben bebeğim 7 aylıkken adet olmaya başladım ve mutlaka 3-4 gün geçer ya da erken olurum
kornisontursu Ayy bende aynı durumdayım doğumdan sonra 2 kez regl oldum bebeğim şuan 4,5 aylık adet düzensizliğidir diye düşünüyorum ama inşallah bişey yoktur🥲🥲🥲
Egeberk kornisontursu inşallah benimde öyledir aslında ben 6 aydır oluyorum ama bu sefer 4 gün geçti e hiç hazır değilim
Tazecikannee5 Egeberk benimki de 16 aylık rabbim isteyene versin bende hiç hazır değilim 2.ye kaç test kurban ettim belli degil😂 hakkımda hayırlısı olsun bi test al yap derim yinede 15lira falan zaten
kornisontursu Egeberk ilişkiden kaç gün sonra idrarda belli oluyor acaba☹️ Bende önceki gebeliğimi beta 47 iken öğrendim😂😂 allah korusun bende hiç istemiyorum şuan bebeğim uyuyo test almaya gitsem mi acaba adetimde düzensiz neye göre geçip geçmediğini anlıycam bilmiyorum 🥲
Elisaipek Egeberk benim de bebeğim 6 aylık her ay oldum ama hep gecikmeli düzensiz di yani geçen ay da baya gecikti ama oldum bu ay hiç olmadım marta girdik bel ağrım oluyo ara sıra adet olacakmışım gibi ama yok olmuyorum bekliyorum bende inşallah değilimdir emzirmeye bağlıyorum eşim korunuyo çünkü inşallah sende olursun bende
Egeberk Tazecikannee5 akşama alicaz bakalım korka korka test yapıcam ilk yaptığımda yoktur bee falan diyerek bı yaptım kıpkırmızı test ile karşılaştım 😭😭
kornisontursu Egeberk bebeğimin kırkı çıktıktan 35gün sonra regl oldum 10 gün sonra yeniden oldum düzensizliğe bağlıyorum test almaya cesaretim yok 🥲