merhabalar 2 ciye hamileyim suan 37+2 yiz 36+6 da sancim 48 lerde flan çıkmıştı sancın biraz var pazartesi günude sanci cikarsa yatışını vericez sezeryana alicaz dediler suan 3 gunum kaldi o gunku kadar agrim sizimda yok sizce sancım cikarmi hazirlikli gelin dedi iki arada kaldim cikmazsa yine eve gelicem basina boyle birsey gelen varsa yazarsa sevinirim