Sumoo Bebeğim 3 ay 10 günlük emzik İlk ay vermedim,(keşke verseydim) şuan alıştırabilir miyim? Nasıl alıştırrm, sonra dan alıştıran oldu mu ? Emzik çok istiyorum alsın büyük rahatlık cidden
Mirosum Sumoo 4.aydan sonra tutmaya başlamıştı ara ara veriyordum ağzına istemiyordu bir kere uykuya dalarken verdim o gün bugündür hala.birakmiyor 🤦♀️
Meliska Sumoo canim benim kizimda 4 aylik ne ilk ay ne simdi tutmuyo enziği…ama çok duydum sonradan seve seve emzik alan çoçuklari
Sumoo Mirosum şans işi mi ne , bende uykudayken yolculukta veriyorum istemeye istemeye alio ama evde geri atiyo hep sevmio kusasi gelio sanki :)