Kızlar çok yardıma ihtiyacım var 7 aylık bebeğim var ve eşim öyle bi horluyo ki anlatamam bu yüzden çoğunlukta ayrı yatıyoruz bn pek rahatsız olmazdım ama bebeğim çok korkuyo horlamasına. Yeri geliyo bn bile korkuyorum dürtüyorum yön drğiştiriyo iki saniye sonra yine aynı bi de eşimin uykusu öyle ağır ki yeri geliyo tepikleyerek zor uyandırıyorum artk ayrı yatmak istemiyoruz ama oğlum var. Size şöyle örnek vereyim evin bi ucunda salon var diğer ucunda yatak odası. Biz yatak odasında yatıyoruz eşim bazen salonda yatıyo kapılar kapalı o halde bile horlamasını duyup korkuyo bebeğim. Doktora gitti ileri derecede sinüzit var demiş ilaç verdi ama işe yaramıyo. Bildiğiniz böyle bitkisel bişeyler ilaçlar var mı nolur yardım ☹ bu arada 2 yıldır evliyiz son bir yıldır böyle