Zahide97 süt parası hastanedeyken hemşire bebeğin emdiğine dair not alıyor ona göre yatıyor. Çocuk parası için aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvuru yapılıyor başvuru için istemen belgelere internetten bakabilirsiniz. Rapor parası için de çalışan anneyseniz doktorunudan aldığınız doğum raporunu iş yerine veriyorsunuz. Hepsini e devletten kontrol edebilirsiniz ve yattığında pttden alabilirsiniz