kaganege Mavisu34 Ben kızım olsaydı Asel koymak isterdim. İlk kızım olsaydı Belis ismini cok istemiştim aşkın ilk meyvesi demekmiş. Oğlumun adı Kağan ege ve çok beğenerek koyduk🤍 erkek olarak kıvanç ve barış isimlerinide beğeniyorum🌸
yinehamile35 Mavisu34 1 buçuk yaşında kızımın adı Mercan.Oğlum da 2 hafta sonra doğacak,adı Teoman.Başka isim beğenemiyorum🤭😂
Merve Mavisu34 beğendiğim kız isimleri ; Masal(kızımın adı)❤️, Öykü, Mihre, Melis, Tanem, Liva, Irmak Erkek isimleri; Han, Barlas, Göktürk, Ertuğrul, Alp, Sarp, Kerem, Timur🧸