Mehmetalimm 2 aylık bebeğim her emme sonrasında kakasını yapıyor günde 6 7 defa yapıyor sebebi nedir doktora gittim normal dedi sizin düşünceleriniz nelerdir ?
Merry-01 Mehmetalimm kaç paket yüzlerce bez bitirdim gece kaç kere alt değiştirdim hatırlamıyorum normal tabi😂