Merhaba kizlar .
Rotavirusten dolayi hastanede 2 gun yattik eve geleli 2 gun oldu ve daha hastanedeykken cocuk hafif öksürüyordu. Şuanda sırtinda hirlama var malesef . Doktora götürmek istemiyorum acikcasi suan cok yoğun buradaki hastane yeni bir hastalık daha kazansın istemiyorum . Ne yapabilirimm ne verebilirim oğluma.