Kızım 7 aylık. Mememin biri birkaç ay önce söndü resmen süt azaldı. Diğerinde var ama o da ne kadar yeter ki. Formül mama denedik almadı ek gıda da zar zor yiyor. Diş dönemi zaten iştahsızlık var sanırım. Çok üzülüyorum zayıflarsa diye kilo alımı azaldı. Umarım diğer memem de bitmez. Neden böyle oldu bilmiyorum ne yapabilirim 🙄😔