Oğlum 19 aylık doğduğundan beri 2 yaş sendromu belirtileri hep vardı😂 kendini yere atmalar, ben yapıcam ısrarları, sebepsiz ağlamalar vs.. taki geçen haftaya kadar. Maşallah diyeyim de nerdeyse %90ı bitti. Noluyo böyle şimdi? biz ne yaşıyoruz şu an😆 mola mı verdi acaba🙄