bukaga Kızlar ilikli kemik yapıp corbalarına atıyorum ama yaglı bunlar ya cocuga zararı olmasın 11 aylık bebegm korktm bu kdr yag yer mi ? Karton bardapa dolduruprm yarısı kdr bi corbaya atıyorum
Hebelehubelee bukaga hayır aksine tavsiye ediliyor bebek yemek kitaplarının hepsinde kemik suyu veya köy tavugu suyu kullanılmasını tavsiye ediyor bende koyuyorum ekstra yağa gerek kalmıyor
Neslihan1903 bukaga hergün verme ekstra yağ ekleme hiçbir zararı yok ben dönüşümlü tavuk et kullanıyorum ama eti tavuğuda da yedir benim kızımda 11 aylık
Elizaninannesii bukaga bende kemik haşladıktan sonra o suyu başka bi kaba alıyorum o iyice soğuyunca üste beyaz yağ çıkıyo onu kendi yemeğime altta kalan jelimsi yağıda buz kalıbına koyup donduruyorum kızımın yemeğine 1 tane atıyorum hem pratik hem sağlıklı
Boncuk1421_ Ben 7 aydan beri ilik suyu veriyorum bi tatlı kaşığı kadar koyarım çorbalarına 2 günde bir .zararı yol bence kabızlık yapmıyorsa faydalı . Ama bakalım başka deneyenler var mı