Derya_mihra Korona olduktan sonra kokuları kötü alan var mı ? Tavuk, biber, soğan, sarımsak, yumurta hiçbirini yiyemiyorum çok kötü kokuyorlar neredeyse 7 ay oluyor geçireli bir türlü düzelmedi bu durum 🥺
NukleerBaslikliKiz Derya_mihra Ben kulak burun boğaza da gittim alerji ilaçları verdi sadece koku deneyleri yap dedi maalesef hiçbirinin faydası olmadı. En sevdiğim meyve karpuz ve onun tadı bile farklı geliyo salatalık biber yumurta tavuk soğan sarımsak
artcigelin 1 yıldan fazla sürdü benimde hala bazı kokuları kendi kokusu olarak alamıyorum neyseki geçti o zor zaman ben bide hamileydim üstüne 2 katı zor geçti. Tatları değişti kokular iğrenç bazı kokuları hiç alamıyorsun felan zor ya
Derya_mihra artcigelin bende hamileyim ve hiçbir şey yiyemiyorum makarna kokusu bile iğrenç geliyor 4 kilo verdim bu yüzden