haavvvaaaa kesinlikle zor olmuyor. Kendinize daha kolay hale getirmek için lazımlık alın sobanın yanında yapın. Zaten amaç bebeğinizin ihtiyacını anlamak ve cevap vermek ilerde tuvalet konusunda farkındalık yaratmak. Ben de klozet yerine lavaboyu kullanıyorum klozetten korktu nedense yere eğildiğimiz için galiba. Lazımlık alıp çamaşır makinesinin üzerine koyucam bakalım. Sobanın yanında daha kolay olur yanına da bi alt açma örtüsü koyarsınız sobada sıcak suyunuz olur mis gibi de silersiniz.
Günde 2 kere falan götürebiliyorum bende. Genelde emerken çok küçük gazla kaka kaçırıyor onlar için çok iyi oldu mesela bezi az harcıyoruz