Domino Kızlar spral yatırmayı düşünüyorum sancaktepe vs hangi hastane takiyor nasıl takıyor ne yapmam lazım? Bugün adetimin 1.günü az bi kanamam var.
Mamininannesi Domino butun hastanler takiyor die biliyorum fiyat farkliliklari olabilir bir saglik ocagina danis istersen detayli bilgi veriyorlAr
Kartallveannesi Domino bende taktırıcam samandrada oturuyorum sağlık ocakları takıyor ama kararsızım sağlık ocağından bilgi alıp o şekilde nerde yaptırıcağıma karar vericem.
Domino Kartallveannesi Ben hemşiremi söyledim takmiyor sanırım adetin 3.günü hastaneye git taksinlar dedi. Samandira şehit ilhan varanak a randevu aldım bende. 3 üne ınsallah takar bakalim. Özele gidecek pek durumum yok ama bakalim hayırlısı.
Kartallveannesi Domino benim adetim bitti bi dahaki ayki adetimde giderim artık illaki adetli olmak gerekiyor herhalde?
Anneoluncaanladim Ben Ilhan Varank ta doğum yaptim, butun gebelik takiplerime de oraya gittim, bir iki sessiz dr u dışında butun kadin dogum dr lari cok iyi, icin rahat olsun.
Domino Anneoluncaanladim çok teşekkür ederim canım. Sag lik ocağını aradım bilgi aldım sarigazide aile planlaması varmış orda takiyormis.
Domino Kartallveannesi evet canim adetin 3.günü gidicem bende yani yarın yada sonraki gün az az geliyor çünkü kanım