blue5 şöyle bir program atmış psikolog desteği tamamen kesecez. Gece ilk uyuduğunda yarım saat sonra uyanıyorsa bu yorgunluk uyanmasıymış. İlk başta yanına gitmicez eğer müdahale gerektiriyorsa uykuya dönemiyorsa yanına gidip oturucaz ve gözlerimizi kapatıp uykuya dönmesini beklicez. Oldu ki ağlamaya başlıyor ilk başta yataktan almicaz saçını okşicaz,elini tutucaz ve bunu belli aralıklarla yapıcaz. Mesela 2 kere saçını okşadım sakinleşti çekecem elimi. Sakinleşmedi onunla konuşucam. Şimdi uykuya geri dönücez,yanındayım vs gibi. Eğer çığlık kıyamet ağlarsa kucağımıza alıp sakinleştirip yatağa tekrar koyacaz. Zamanla buna alışacak ve gündüz de uyku düzeni oturucakmış