Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim yüzünü çizmiş derince baya anlamadım ne ara cızdı nasıl yaptı boyu var uzunca iz kalırmı başına gelen varmı anne sütü sürdüm hemen ama kıpkırmızı biraz da derince bişeymi çizdi tırnakları uzamıs tırnakmı anlamadım cok moralim bozuldu