Pasaben yegenimde 3 yasin üstündeydi cümle kurmuyordu cümleyi geçtim 3 4 kelime dışında birsey söyleniyordu
Konuşma terapisine gidiyor ayrıca kreşe gidiyor
Şuan kelimeler söylemeye başladı ama anlamlı anlamsız
Olabiliyor tabi ama konuşur diyerek bırakmamak lazım gerekirse bi uzmana danışın bizimkiler geç kalmıştı biraz