Kızlar bugün mahallede eski okul arkadasimi gördüm ilk defa ,2 yıl ametamda yattı madde kullanıyordu eroin ve met . Gördüm kilo almış güzelleşmiş çıkmış hastaneden ama çok kafası dalgın geziyor uykulu gibi hayattan bıkmış gibi .yanına gidip konuştum konuşmaya bile hali kalmamış kafasını tutamıyor çok üzüldüm .neden böyle olabilir verdikleri ilaçlar mi agir oluyor bilmediğim için soruyorum