9 buçuk aylık kizim yaklaşık bir haftadir ishal . ilk gün kusma ates de vardi acile goturdum serum falan taktilar onlar gecti. Ama ishali hala devam ediyor cocuk doktru gördü cumaya kadar gecmezse getirin dedi . bagrsak düzenleyici bir surup verdi hic fayda etmedi. Bir hafta cok uzun bir sure değil mi sizce kizlar endiseleniuorm neden gecmiyor bu ishal. Onereceginiz şeyler varmi basina gelen. Yarin icin randevu aldim da korkuyorum bebek olunca birsey olacak diye