Benbenim2 başlangıçta bebeğin ana öğünü yine formul mama ya da anne sütü olmalı. Yani mama düzeniniz kafanızı çok karıştırmasın. Ek gıdayı da alışkın olduğu öğünden yani mamasından önce teklif etmelisiniz. Karnı ne çok aç olsun ne tok. Mesela bebeğim sabah en son 6da emiyor ben 8-8,5 gibi kahvaltı öğünü veriyorum. İnstagram hesabınız varsa tarifler için yol gösterici cok güzel hesaplar var ek gıda anneleri falan baya tarif alıyor herkes oralardan ama bizim doktorumuz da ilk başta haşlanmış ya da buharda pişmiş sebzeleri bebek irmiği ve zeytinyağı ilavesiyle verebileceğimizi söylemişti. Tattırdığınız şeylerin çeşidine göre sebzeleri haşlayın, püre yerine biraz fazla su ekleyin blende edince çorba olur, içine ince bulgur ekleyin mesela. Ya da meyveyi sebzeyi yoğurtlayın. Ya da meyveye pekmez ilave edin. Her biri ayrı ayrı çeşit onlar için.. endişe etmeyin, iç güdüleriniz önemli o sizin bebeğiniz. Bir tarif daha aklıma geldi son olarak onu da ekleyeyim hemen 😂 bir silme kaşık pirinç unuyla bir bardak suyu karıştıra karıştıra kaynatın muhallebi kıvamına gelecek. İçine 1-2 ölçek formul mamasından koyun. Azıcık muz ya da elma püresiyle tatlandırın. Çok sevecektir bebeğiniz