Kızlar merhaba bebeğim 22 günlük birkaç gündür uykuya dalarken çok mızmızlanıyor yediriyorum gazını çıkarıyorum vesaire ama uykuya dalmakta çok zorlanıyor beşiğinde pış pış sallıyorum bir saat sürmeden uyanıyor yine maksimum gazı var diyeceğim ama gazını da çıkarıyor atak dönemi falan mı acaba önerisi olan var mı