Kizlar dogum lekeleri nasil gecer bildiğiniz önerdiğiniz bi krem falan varmi benim 4 ayi gecti hâlâ lekerim gecmedi bide ben tüp bebekle hamile kaldigim icin lekelerim tedavi sırasında oluştu kullandigim ilaclardan kaynakli heralde önerilerinizi bekliyorum