Kızlar 7 gün önce doğurdum, bir sancı ile uyandimki sormayın sanki yeniden doguruyomusum gibi kasiklarimdan makatima kadar, gaz sancısı mi nedir bilemedim ama halimden eşim annem uyandı paniklediler. Duşa girdim sıcak su tuttum bir saati buldu sancılarımi geçirmem, gaz sancisi mıdır nedir bilemedim tecrübesi olan varmı , normal doğumda gaz sancısı olur mu böyle?