Reyhanasya selosunannesi bizden 2 aylkken istedimişti kayma vardı gözünde göz doktoru baktı şuanlık bişey yapamam 4. Ayda gelin o zamana qeçebilir demişti şükür geçti
DurununAnnesiiii selosunannesi rutin kontrol istiyo doktorlar ben 40 günlük galanken yaptırmıştım. Bide 6 ayda götürcem öyle demişti göz doktoru
selosunannesi Reyhanasya yenidoğan da olur kayma.diyorlar şuan bizdede yok bakalım inşallah biseu cikmaz ama ikinci ayda falan vardi
Mehtap038 Reyhanasya aynı sekılde 2 aylıkken gıttık bızede kayma var dedı 5. Aya cagırdı.ıns bı sorun cıkmaz
Meryem09 selosunannesi evet oluyor benim oğlumda 2 aylık kontrolde kayma vardı 6 ayda bir daha gel dedi 6 ayda da kayma var dendi yaşında bir daha gelin dedi yaşına bekliyoruz
selosunannesi Mehtap038 inşallah benimki de öyle ama eşimle benimde çekik gözlerimiz ondan da kaynaklanıyor.olabilir gözler benziyor