fatmablnakgn Merhaba hanımlar 10 aylık oğlum var 3. Kez adet görmem lazımdı ama hala göremedim 9 aralıkta oldum 18 ocakta oldum 27 şubatta bekliyodum ama hala olmadım normal mi acaba
zehikmel53 Üç ay önce doğum yaptım bende olmadım henüz doktor lar 1 yaşına kadar normal diyolar ama arada test yapmak önemli tabi