Rbck Merhaba canim anneler besigi e bebekten almiastik bebegim 4 aylik ama tasinacagim icin satiyorum sadece sallanmiyor cok ufsk bir vidalama islemi var yapilirsa cok guzel sallanir acil.satmam gerektigi icin bu rakama veriyorum istanbul icindeki yatak kenarlik carsaf yastik hersey dahildir https://resimyukle.io/r/0ZoPMW9T05 https://resimyukle.io/r/0ZoPMW9T05 https://resimyukle.io/r/0ZoPMW9T05
SarpDenizinAnnesi Sena1299 merhaba bende de sepet beşik var satıyorum size yardımcı olmak isterim ben de istanbuldayım
SarpDenizinAnnesi Sena1299 bütçeniz nedir ben e bebekten aldım detaylı resim de atabilirim size fiyatta da anlaşabiliriz ben 1400’e aldım ama olsun 🥲