Buse01 Kızlar bebeğim 6 aylık oldu 2-3 gündür emzik almıyor doğduğundan belli alışmıştı ek gıdaya geçtik almıyor artık 🤔 Sallamadan emzikle yada emerek uyutuyordum emzik almadığı için çok ağlıyor çok huysuz ne yapacam
Baynimir Buse01 diş çıkarma döneminde emzik reddi başladı ve Bi daha hiç istemedi. Kötü oluyor aslında uyku sırasında hep beni emzik yerine kullanıyor.
Annesirintugceuzun Buse01 Benim kızım da doğduğundan beri alıyordu. 4. Ayında bıraktı. Bazı bebek öyle.
Silaninannesi Buse01 benimki de 6. Aydan sonra bıraktı zaten zar zor almıştı emziği. Emzik değiştirince hiç almadı şuan 1 yaş iki aylık hala almıyor emzik ben de vazgeçtim artık 😁 7. Aydan sonra da biberona alıştırdım sütümü yetersiz buluyordum ek gıda da olsa biberon almasını istiyordum dışarıya falan çıktığımda doyurma sıkıntısı olmuyor
Saricizgilibeyazev Kızlar bişe merak ediyorum bende oğlum yeni doğdu bu yalancı emziğin bir zararı yok kesin dimi gelişimi açısından tereddüt ediyorum ama sürekli beni emmesi de ona zarar veriyor kusuyor. Gece verdim sadece ama içim rahat değil ??
LeylaToprak Ben zar zor emziğe alıştırmıştım, gaz ve reflüden dolayı, beş aydan sonra istemedi altı aylıkken tamamen bıraktı.Pek istemedim emzik kullanmak ama en azından beş ay rahat uyuyabildi sayesinde.
Silaninannesi Buse01 emziğe çok düşkün değildi aslında benim vermemle alıyordu o zamanlar beni emdiği için genellikle emerken uykuya dalıyordu gece uyandığında da ayağımda sallıyordum şuan ise biberon içerken uyuyakalıyor uykusu geldiyse. Akşamları saat on civarı yatırmaya çalışıyorum bazı biberonla uyuyor bazı emerek uyuyor emzik uzun yola çıkınca iyi oluyor rezil olmuyorsun maalesef erken bıraktığı için o rahatlığı yaşayamıycam çoğu kişi de önermiyor emzik. Yok geç konuşurmuş yok dişlerin şekli bozulurmuş yok emme alışkanlığı ileride bağımlılığa yol açarmış. Ben bunların farkındayım ama doğru zamanda bıraktırırsak sakınca görmüyordum. İkinci çocuğum olsa gene emzik veririm çünkü büyük rahatlık.
balbogeci Bizim ki de ilk başta alışmıştı bir aydır almıyor gece tok olmasına rağmen emmeden uyumuyor keşke geri alsa
Silaninannesi Buse01 ona da kulp takanlar olur ama siz ne istiyorsanız öyle davranın. Ben 7. Aydan sonra verdim biberonu ondan önce almıyordu dediler zaten ek gıdaya geçmiş biberon vermeyeydin falan. Bazı yeri geliyor yemek yemiyor bi sıkıntıdan dolayı diş huysuzluk va. O zamanlar biberonu reddetmiyor o yönden çok iyi oluyor yemese de süt içti mama yedi diyebiliyorum