GizemKivancK Kızlar merhaba bi sorum olcak 2 aylık oğlum var saçlarının arkaları biraz uzun üstler kısa ensesi az pişik olmuş sizce kestirelim mi biraz veya sizler ne zaman kestirdiniz saçları
JackDaniels GizemKivancK Benim oğlumun bütün bebek saçları dökülmüştü. Uzayınca ense ve yanlardan azıcık aldırdık 11 aylık falandı😅 Eğer terletiyorsa enselerden azıcık aldırın
busraysm GizemKivancK merhaba benim bebeğim de saçlı doğdu ve rahatsız etmeye başladı onu 3 aylıkken dedesi kesti. Sonra 6 aylikken bi daha kestik simdi 9 ayini tamamlamak uzere bi daha kescez 😊