Alibebek20 Kizlar selam, Antep merkeze tayinimiz cikti:)) şehir için öneriler fikirler evler havası her şey hakkında bilgiye ihtiyacım var🙊 onceli kev bulmak gerecek eşyalı.
Oznurleylo Alibebek20 Boş kiralık evler aşırı pahalı satlık olanlar da öyle. Ben tek yaşarken rezidans da kalıyordum 3 sene önce 1+1 eve 900 TL ödüyordum. Nereden geliyorsunuz bilmiyorum ama Antep giyim kuşam yonunden baya sorunlu bir memleket istediğimiz gibi giyinemiyoruz biz.
Oznurleylo Alibebek20 Havası da hiç belli olmuyo bi bakmışsın yağmur yağıyor bı bakmışsın güneş açmış millet dışarda :)
Bsradskran Alibebek20 güzel bir şehir özellikle yemek kültürü açısından kiralar her yerde pahalı zaten ben gezmeye gitmiştim şehri beğenmiştim
Oznurleylo Alibebek20 Biz üniversitelerin olduğu yerde oturuyoruz evimiz 3+1 140 m2 şuan 900 bin den satılabilir diyorlar satılık ev fiyatları hep aşırı yüksek kiralıklar da öyle diye biliyorum komşum 2+1 de oturuyor 1500 TL veriyor.
japonunannesi Alibebek20 memleketim. Yazın kurak sıcaktır, kışın soğuk oluyor. Giyim konusunda belli başlı mahalleler belki normal karşılamaz ama herkes istediği gibi giyiniyor.