asel_sevim Rotavirus aşısı tek doz 500 TL dedi eczacı bu neden bu kadar pahalı kızlar ya 1000 tlye aşı mi olur herkes nasıl erişecek buna bu dönemde.Yaptiranlar var mı bu zamanlarda,ne kadara yaptırdınız?
demirboy asel_sevim ben 2 sene önce 350 ye yaptırmıştım maalesef pahalı ama gücünüz varsa yaptırın rota virüsü çocukları yıpratıyor ilerde yakalanınca
birkupalatte BuzluKahve Biz bir de Rotayla birlikte yaptırıyoruz. Eczaneciler beni zengin zannediyor. Eczaneye ne zaman girsem kapımı filan açıyorlar. Çıkarken de aynısı oluyor. Ayaklı velinimet miyim neyim
EslemReyhan asel_sevim 2 ay önce 1.doza 345 lira verdik ikinci dozu da 510 lira olmuş herşey ateş pahası 🙄
basakhanim34 Rota ölüme kadar varabilen korkunç bir hastalık dişten tırnaktan arttırıp yaptırmak lazım bence
papatyaannee asel_sevim Ben yaptırmıştım rota ve menenjit ikisini birlikte ilk dozunu 3. Ayda yaptırdık 7. Ayda 2. Dozlar yapılcak ben eczaneden almadım özel hastanede yaptırdım onlarda aşı var o civardadır herhalde ama durumunuz varsa mutlaka yaptırın önemli aşılar