Kızlar merhaba. 5 Ocakta sezaryen oldum 1 hafta sonra doktoruma gittim ve ultrason ile karnıma baktı 1 ay sonra tekrar gel dedi ama ben memlekete geldim, doktoruma gidemedim. Burda da devlet hastanesinde hiç sıra yok, özele de bi ultrasonla baktırmak için dünya para vermek istemiyorum. Bu doğumdan 1 ay sonraki ultrason şart mı yani? Gitmesem ne olur?