maşallah bebilkere benim kız yarın 2 aylık olacak ne gece ne gündüz kesinlikle uyumuyo ve çok ağlıyo bi kaç gün gece ve gündüz uyudu acıktığı zaman uyandı emziriyodum tekrar uyuyodu tam düzeldi derken bu üç gündür yine aşırı şekilde huysuz banyo yaptırırsam bi kaç saat uyuyo emmek için uyanıyo ama gece yine aynı tükenmiş durumdayım doğudayım e hava soğuk ve karlı olduğu için hastalanmasın diye haftada 2 defa tek yıkıyorum napcam hiç bilmiyorum