Kbrnn3641 Merhaba, bebeğim diş çıkarıyor ateşi 3 gündür düşmedi. Bu normal mi? Calpol, dolven veriyorum 4 saatte 1. Soğuk bez uyguluyorum. Diş jeli sürüyorum. Ne yapmam lazım ateşinin normale dönmesi için? (10 aylık)
eceunverkanra Kbrnn3641 Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, bildiğim kadarıyla diş ateşi o kadar yüksek ve inatçı olmaz . Enfeksiyonu olabilir, viral ya da bakteriyel bir şeyi olabilir. Doktora sordunuz mu? İsterseniz bir doktora danisin cunku atesin altinda yatan seyi bulup tedavi etmeden dusmeyebiliyor ates