Liliyy Kızlar cocuk doktoru dedi 3bucukla 6 ay arası muayene ettirin diye bizde dün gittik bakmadı yok gec geldnz damla damlatılp 1 saat beklenicek ondan sonra bakılck dedi 3bucuk aylık erkenmi anlamadm yani siz götürdünüz üç
Sogancik Liliyy bana da doktorum 3-6 ay arası dedi. Şu an bebeğim 4 ay 2 günlük. göz doktoruna goturucem yarın randevu aldım.
Pol34 Liliyy ben 2 kez götürmüştüm 1 aylıkken gözü şişmişti o arada da göz muayenesini yaptı bir kere de gelmişken kontrol ettirelim demiştik hiç damla damlatmadı ışıkla göz bebeklerine baktı inceledi falan bu kadar
birkupalatte Liliyy 2. ayda 4. ayda götürdük. 6 ayda tekrar götüreceğiz. Ama ilk götürdüğümüzde damla vs damlatılmadı. Işıkla muayene edildi. Bize tek tek anlattı her şeyi.
Deletedmom_41 Liliyy once goz damlasi 15 dk sonra falandi galiba cember gibi birsey takip gozlerine bakti
irva Liliyy ilk 3 aylıkken götürdüm sonrada 1 yaşında.Bundan sonra rutin senede bir kontrole götürürüm.
Mirena Liliyy tam 2 aylıkken oldu damla damlattı 15 dk bekledik bi kere daha damlattı bi 15 dk daha bekledik sonra muayene etti 1 yaşında tekrar muayene edilecek dedi bi saat sürmedi yani kalça ultrastonuyla beraber yaptırdı doktor
Mercimek26 Bana ilk doğum yaptığımda hastaneden bir kağıt vermişlerdi olması gereken muayeneler ve tarihleri yazıyordu. İlk göz muayenesi 1 . ayında yapıldı. 6 ayında rutin olarak tekrar yaptırın dediler. 6. Aydada yaptırdım. Bida 1 yaşında gelirsiniz dediler.
yaseminoztrk Liliyy ben 9 aylıkken götürdüm kızımı biraz muayene etti doktor fotoğraf makinesi gibi birşeyle baktılar gözlerine kağıdı bizde hala. Damlaların ateş yaptığını duydum onu sordum prematüre değilse damlaya gerek yok bide 2 yaşında bakılacak dedi doktor
Busraaslan Liliyy 3 aylıkken götürdük göz ölçümü yapıldı ilk önce sonra doktor göz reflekslerine baktı ışıkla falan sonra bi damla damlatıp göz bebeğinin büyümesini bekledik bi yarım saat 40 dk kadar sonra gözüne birşeyle baktı sonra 1 yıl sonra tekrar çağırdı
Mevacanimkizim Liliyy benim kızım erken doğduğu için rop muanesi yapıldı sonra 4 aylıkken normal kontorole götürdüm sonra gözü çok capaklaniyodu o yüzden 4 farklı doktora götürdüm biri cerrahi şimdi 17 aylık daha goturmedim