Ayse12-- Ege_eylul 1 haftadır kara kara düşünen ben buna bi çözüm bulamadı. 8 ay oldu nasıl olcak bilmiyorum. Moral bozucu bir görüntü gerçekten bana göre öyle yani 🙂
yaseminoztrk Ege_eylul doğumdan sonra çok kilo aldım ve evet sezeryan göbeği kaldı diyetisyen eşliğinde soğuk lipolize gideceğim inşallah gider göbekte. Memnun kalırsam post açarım 😁