Ay tövbe rabbim başka dert vermesin ama nedir bu yahu? 2 aylıktı bronşit oldu 10 gün sürdü 4 aylıktı bir daha bronşit oldu o da 10 gün sürdü 6 aylıktı bir kez daha bronşit oldu o da yaklaşık 1 ay sürdü tabii sonra normal grip oldu, peşine covid oldu.daha covidi yeni atlatmışken şimdi yine grip oldu. Ben iyileştiriyorum, milletin umursamazlığından çocuk yine hasta oluyor. Prospan verdim, 10 aylık önerebiliceğiniz bir şey var mı?