Merhaba kızlar.Bebeğim 14 aylık aklınıza gelebilcek herşeye ağlayıp mızmızlanıyo istemediği bir şey olduğunda kafasına vuruyo hayır dediğim zaman sinirlenip bana veya hayır diyen kişiye vuruyor ve hiç evde vurma olayına şahit olmadı nerden öğrendi bilmiyorum sürekli ağlama modunda artık psikoloji denilen birşey kalmadı bende neler yapabilirim düzelmesi için ?