queens biz gece beslenmesi aylar oldu keseli, mama içerdi onuda bırakalı aylar oldu normal öğün yiyor 26 aylık. Geceleri en az 1 kere uyanır beni arar yanına geçince devam eder uyumaya. Salladıkça alışır bence yanına uzanıp uyumaya çalışın ağlamıyorsa. Yada önce emzirmeyi bitirmeyi çözüp alışkanlık olursa sallamayı ilerde yapın. Ama ne kadar ileri atarsanız o kadar zor olucak sallama alışkanlığını bırakması.