Bugün aldım 59 tlye. 29 gündür Doğum yaptım. Göğüslerim çok hızlı dolduğu için çok sık tıkanıyor. Ara sıra şırınga ile sağma yöntemi ile açmaya çalıştım ama çok yorucu oluyor. Ve tabi ki biraz acıyorda. Pompayı büyük beklenti ile almadım aslında. Ama manuel pompaya göre işlevi harika. Biberon ve saklama kabı ile birlikte. Kaliteli de. Pompa almayı düşünenlere öneririm. Çok kullanışlıymış. İlk defa tek seferde bi göğsümden 60 cc süt sağdım.