Merhaba anneler gebeligimin 34 haftasindan sonra ellerimde odem olustu eklem yerleri ve bileklerimde surekli bi agri vardi ayaklarimda hic odem olusmamisti 37+1 de zorunlu sezeryanla bebegimi kucagima aldim dogumdan hemen sonra odemlerim ve agrilarim gitti ama 2 3 gun sonra tekrardan basladi bugun 7 gunlugunuz hamilelgimde sismeyen ayaklarim korkunc bir sekilde odem yapti ellerimdede tekrardan olmusmaya basladi el bileklerim agirmaya devam ediyor bazen bebegimi zor tutuyorum bu durumu yasayip onerebilceginiz bir cozum var mi ?